אני קורונה
"הרשו לי להציג את עצמי:
קוראים לי קורונה ואני ערמומית מבלבלת ועוצמתית, זו אני…
אני שונאת רופאים, אחים אחיות וסיעוד, אני שונאת את כל מי שיש לו פתרון או תרופה.
לאלה שבאים איתי במגע אני מאחלת מוות וסבל.
אני אוהבת לגרום לכם ולבני משפחתכם כאב, פחד ועצב. שתבכו. ויותר טוב מזה, אני מאחלת לכם הדבקות בן אחד לשני וסבל בלתי נפסק.
אני הרגתי המון ואני מרוצה!
אני תמיד נמצאת כאן… ושם… ובכל מקום – והכי טוב – אני בלתי נראית. ככה אני מצליחה לגרום לכם לחלות – יש לכם חום גבוה, אתם מאבדים את חוש הטעם והריח, מתעטשים, סובלים מכאבים ונושמים בקושי.
אני אוהבת להעמיד פנים שיש לי פתרון, שאני נחמדה ושיהיה בסדר. לכן נתתי לכם תחושה שיהיה טוב, נכון?
שהדברים הסתדרו והרגשתם ביטחון הזמנתם אותי, נכון?
כשרציתם למות, זלזלתם בחוקים ובהסגר והזמנתם אותי, נכון?
אמרתם לעצמכם "הכל בסדר, זה לא יגיע אלינו…" ואני, קורונה, הייתי היחידה שהסכימה אתכם ועודדה אתכם. אתם מבינים, זו התכנית. אתם מתייחסים ברצינות למחלות לב, סכרת שפעת, ועוד כאלה מחלות מוכרות ואותי אתם לא לוקחים ברצינות. ככה אני מנצחת. כי אתם מבינים – יותר מאשר אתם שונאים אותי, אני שונאת אתכם.
אני שונאת את כל אלה עם הרעיונות והתוכניות! אני שונאת את הרופאים והתרופות שלכם ויותר מכל, אני שונאת את הבידוד! הוא מחליש אותי נורא. אני לא יכולה לתפקד בצורה אליה אני רגילה.
אז תשמעו, עכשיו אני נחה. אתם לא רואים אותי, אבל אני פה. אורבת לכם. אתם נפגשים, נהנים, יוצאים לקניות ולמסיבות – אתם נעשים שאננים ואני צוברת כוחות מחודשים.
תסמכו עלי. נפגש בקרוב. בינתיים, אני מאחלת לכם מוות וסבל.
על החתום: קורונה